איך לקבל ערוץ טלוויזיה משלך ?

שתפו את הפוסט

דויד בוטנרו, מייסד ומנכ"ל אָסקימו, ידוע כ"פריק של ידע". כבר בשנת 1999 דויד הקים וניהל פורטל מומחים והיה בין הגולשים הראשונים בעולם. דויד מגדיר את אָסקימו כמרכז ידע מקומי ובינלאומי, המעניק לכל מומחה "ערוץ טלוויזיה משלו".

אסקימו - דויד מנכל
דויד בוטנרו, מייסד ומנכ"ל אָסקימו

אז מה בעצם עושה אָסקימו ?

אסקימו פועלת בארבעה ערוצים עיקריים:

  1. אולפן אינטרנט טלוויזיה – תוכניות בשידור חי בשיתוף הקהל בבית ובאולפן.
  2. שידור חי מהבית – טכנולוגיות לשידור חי בפורמט טלוויזיה מהבית, מהמשרד או מהעסק שלך.
  3. ראיונות מרחוק – אלפי ראיונות וידאו עם מומחים מובילים מהארץ ומהעולם.
  4. ייעוץ וידאו "אחד על אחד" – ייעוץ אונליין בשניים, כולל משרד וירטואלי מתקדם.

איך זה עובד ?

כל מומחה או נותן שירותים מקבל מעין אזור, בו הוא מרכז את עולם הידע שלו: ראיונות וידאו שלו, שידורים חיים שהוא עושה, מאמרים שהוא כותב, ייעוץ אחד על אחד ועוד. התכנים מוקלטים ועולים למאגר ידע עצום, וכך הוא מקבל חשיפה אישית יוצאת דופן.

למי זה מתאים בעצם ?

עידן תוכניות הריאליטי יצר "מפורסמים" במסלול המהיר. אנשים מוכנים לעשות כמעט הכל על מנת להתפרסם ולהיחשף. לפעמים שואלים אותי האם שיטת הריאליטי נכונה ומתאימה לכל אחד? או האם בעלי מקצועות חופשיים (רופאים, עו"ד, פסיכולוגים ואחרים) יכולים להשתמש בשיטה זו.

ובכן, לדעתי, בעל עסק היום חייב להיות בקשר ישיר עם לקוחותיו. עליו לומר לאנשים את "האני מאמין שלו", לדבר איתם באופן ישיר וליצור מערכת יחסים ארוכת טווח עם לקוחותיו.

מה התועלת שאני מקבל ?

טכנולוגיות השידור של אסקימו, וידאו-אינטרנט-טלוויזיה, מאפשרות למומחים לאנשי מקצוע ולבעלי עסקים להופיע באופן קבוע בתוכנית משלהם, להעביר תוכן איכותי. כך למצב את עצמם כאוטוריטה בתחומם ולגייס לקוחות. מהיום אתם יכולים להיות "ידוענים" בתחום המקצועי שלכם, לשלב תוכן, שיווק ומיתוג ובהצלחה רבה.

אָסקימו פיתחה מערכות וכלים בינלאומיים לייצור תכנים בוידאו באופן אוטומטי, מבתי האנשים או העסקים, ואנו גאים לומר כי כיום אנו מובילים את שוק התכנים בוידאו העולמי, בקטגוריות מומחים, עם למעלה מ-5,000 תכנים שצולמו עם ועל ידי מומחים בוידאו.

ואם אני מרגיש קצת לא נוח עם החשיפה ?

המרחב הדיגיטלי של היום, "העולם השטוח" והכפר הגלובאלי יצרו מציאות חדשה. גם אם יש לנו פחד קהל, גם אם אנו ביישנים, חוקי המשחק החדשים מביאים אותנו לקדמת הבמה. הצרכנים רוצים לראות מי עומד מאחורי השירות שהם מקבלים או המוצר שהם רוכשים. כאשר שתי חברות מוכרות את אותו מוצר באותו מחיר, התחרות היא על השירות. כשהשירות דומה, הלקוח קונה ממי שהוא "התחבר" אליו.

אגב, בנוסף, יש גם אפשרות של וידאו לשניים. יעוץ "אחד על אחד" דיסקרטי בינך המומחה לבין הלקוח. בשיטה זו יש אפשרות לבטל את אופציית ההקלטה כדי לשמור על הדיסקרטיות בין המומחה לבין הלקוח.

אני מזמין אותך באופן אישי לשדר ולהציג את עצמך ואת העסק שלך לעולם בשיטת המדיה החדשה. אנו נסייע לך בכל השלבים:  בתמיכה טכנית, בכתיבת התכנים, בעמידה מול מצלמה, באופן החיבור לקהל היעד שלך ועוד. נשמח מאוד לשוחח איתך.

http://askimo.co.il                               askimo@askimo.com                          טלפון: 03-5503561

 

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן