איך שיתוף פעולה עם המתחרים הרים את העסק לשמיים

שתפו את הפוסט

רועי זלצמן ממשרד התיווך טרקלין נדל"ן, לקוח שלנו ומתווך מוכשר, התפנה לספר לנו איך שיתוף פעולה עם המתחרים הרים את לו העסק, וגם לתת לקוראינו טיפים למכירה נכונה ויעילה של נכס. מומלץ לגזור ולשמור!

רועי-טרקלין-נדלן
רועי זלצמן ממשרד התיווך טרקלין נדל"i

 

רועי, אז איך משרד תיווך נולד? ספר לנו קצת על תחילת הדרך

אני תמיד זוכר איך חבר טוב אמר לי שיש לי יכולות דיבור מעולות לתחום הנדל"ן. מפה לשם לפני 12 שנה אחי, אבי, ואני הקמנו את טרקלין נדל"ן. אנו עוסקים בשיווק של דירות יד 2, שיווק של דירות חדשות, פרויקטים חדשים ויזמות בתחום של תמ"א 38. כיום בטרקלין נדל"ן יש 8 סוכנים וסוכנות, כאשר לכל אחד יש את תחום המומחיות שלו: מתחום מסחרי ופרטי, דרך דירות גן ועד נכסים יוקרתיים.

נשמע שגדלתם. תוכל לשתף אותנו ברגע של קפיצת מדרגה בעסק?

אני זוכר כמה שינויים שקרו בעסק: הקמת המחלקה המסחרית הנוגעת בהשכרת משרדים ומכירת חנויות (כמו לדוגמא השכרת משרד לעו"ד, מכירת חנות וכו') שהרחיבה את רדיוס הלקוחות שלנו. זה צעד שהקפיץ אותנו. ויש עוד רגע חשוב שאותו הייתי מגדיר כשינוי הזכור והמורגש ביותר.

אנחנו סקרנים… שתף, שתף.

הקמת פורום המתווכים של רעננה. יזמנו והקמנו את פורום המתווכים של רעננה ואנו כמובן גם מנהלים אותו. הפורום מונה כ-100 מתווכים ומתווכות, מעניק במה למתווכים, משמש כמקור חדשותי ומעל הכל, מאפשר שיתוף פעולה בין מתווכים ומשרדי תיווך בעיר. יותר מזה, כל המתווכים בפורות חתומים על קוד אתי ומחויבים אליו.

מדהים. זה בעצם שיתוף פעולה עם מתחרים, איך זה תרם לצמיחת העסק?

לפני הכל, אני יכול לומר שהפורום שיפר משמעותית את תדמית המתווכים ברעננה. בנוסף, הפורום הביא לטרקלין נדל"ן חשיפה אדירה והכרה, מעין חותמת של מקצועיות ללא פשרות, וכמובן אמינות שבבסיסה הקוד האתי שאנחנו מאמינים בו ומחויבים אליו.

יוזמה נהדרת. מה עוד תרם לצמיחת העסק?

לצד ניהול ותיווך נדל"ן אנו מפעילים את "טרקלין סדנאות". בית ספר לנדל"ן בו אנו מעבירים סדנאות הכשרה מקצועיות וקורסים לגופים מאוחדים כמו רשויות מקומיות ומשרד הביטחון. כמובן שבנוסף לקורסים ולסדנאות אנו דואגים גם להשמת סטודנטים. דבר נוסף שמתחבר לגדילה של העסק, וליצירת תדמית אמינה הוא המינוי שלי בוועדת המשמעת הארצית של המתווכים ע"י שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני.

ושאלה אחרונה לפני הטיפים של טרקלין נדל"ן לקוראים. האם אתם נקשרים לנכסים שבטיפולכם?

(צוחק) כל תחילת שנה, במשך 12 שנה, אחי ןאני מגיעים למשרד ובוכים על כל הנכסים שמכרנו ללקוחות ולחברים – אבל לעצמנו לא קנינו. אנחנו הכרנו את הנכס, היינו שם, ונאלצנו להיפרד ממנו. כך אנחנו פותחים את כל שנה חדשה, אבל כמובן שהכל בחיוך, ואנחנו מאד שמחים להיפרד מנכס בשביל חיוך של לקוח מרוצה.

תודה רבה! ונעבור לטיפ של טרקלין נדל"ן: מוכרים דירה? כך תגדילו את סיכויי המכירה

  1. תמחרו נכון

הגעתם לרגע הזה בו אתם מוכרים את הנכס שלכם ואין לנו ספק שאתם מעוניינים למקסם את הרווח שלכם בעסקה, אבל היזהרו מתמחור שגוי. הקונה שראה את הנכס ואת המחיר שאתם דורשים, חשוף לאלטרנטיבות חלופיות, לפעמים זהות, או דומות. תמחור גבוה מדי יכול להבריח אותו ישר לידי בעל נכס אחר. חשוב מאוד שהמתווך יפרט ממה מורכב המחיר, יסביר ואפילו יראה לקונה בשטח איך המחיר נקבע.

  1. פרסמו חכם

מצד אחד תוכלו לעשות פרסום אינטנסיבי בכל המדיות הקיימות (כמו: קבוצות בפייסבוק, יד 2, WIN WIN וכדומה), זהו פרסום שיורה לכל הכיוונים. אך אם לא ימצא קונה תוך חודשים ספורים ערך הדירה עלול לרדת. מצד שני, תוכלו ללכת על בטוח ולארגן יום פתוח למתווכים שידעו להתאים את הקונה הנכון לנכס הנכון. ודבר אחרון, ומאוד חשוב, התאימו את פרסום הנכס לקהל הקונים שלכם. למשל כדאי לפרסם נכס בשכונה דתית בצמוד לבית כנסת, בעיתון המקומי או באתר אינטרנט נישתי.

  1. הכניסו אווירה לנכס

קונה צריך להגיע לדירה? מעולה. אווררו את הבית ודאגו שיהיה נקי ומאורגן. אם יש חיות מחמד דאגו שהן לא תהיינה מטרד. אגב, גם אפיית עוגה טעימה בסמוך להגעת הקונים זה רעיון מצוין, הנכס יראה ובעיקר יריח נפלא.

אנחנו תמיד נשמח לחבר בין הלקוחות שלנו.

הינה הפרטים של רועי : http://www.traklin-art.co.il/  | 09-7486611

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן