אשכנזי טהון עורכי דין – המומחים לדיני עבודה

שתפו את הפוסט

עורכי הדין שגיא אשכנזי וענת טהון אשכנזי הם מומחים בדיני עבודה. שגיא הוא דוקטורנט במסלול הישיר בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, התמחה בפרקליטות מחוז ירושלים ומשרת במילואים בפרקליטות הצבאית בדרגת רב סרן. ענת בוגרת בהצטיינות תואר ראשון במשפטים ובפסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב והתמחתה במשרד עו"ד הרצוג פוקס נאמן בתחום דיני עבודה.

תגידו, למה בחרתם דווקא בעולם "דיני העבודה"?

המשרד הוקם מתוך אידיאל לסייע במימוש זכויות אדם בעולם העבודה. אנו רואים את זכויות האדם והאישה במרכז עשייתנו המשפטית, ומעניקים שירות אישי ומקצועי לכל מי שמעוניין לדעת ולמצות את זכויותיו.

אז את מי אתם מייצגים?

אנו מייצגים עובדים וכן מעסיקים, בהליכי גישור ובבית הדין לעבודה בהליכים משפטיים. בין היתר בנושאים כגון: מכרזים ציבוריים, משפט העבודה בתחום החינוך, התפטרות ופיטורים, עבודת נשים, חילופי מעסיקים, הסכמי עבודה, אפליה בעבודה, פנסיה, הוכחת יחסי העסקה, דין משמעתי, בקשות פירוק ותובענות ייצוגיות בתחום העבודה.

מה מבדל אתכם מאחרים בתחום הזה?

במקרים רבים ניתן לפתור את הסכסוך באמצעות דיאלוג בין עורכי הדין של הצדדים מחוץ לכותלי בית הדין. בכל תיק אנו תרים אחר הדרך היצירתית והמהירה לפתור את המחלוקת, ולעיתים אנו מצליחים באמצעות שיחות טלפון ופגישות עם הצד השני לחסוך הליכים משפטיים.

תוכלו לתת דוגמא למקרה יוצא דופן שבו טיפלתם?

קיימים תיקים המערבים מספר תחומים משפטיים החורגים מתחום דיני העבודה. למשל בתחום דיני החברות ותחום המשפט האזרחי. אנו מעניקים טיפול כולל ללקוחות, גם כאשר התיק אינו מתמצה בתחום דיני העבודה.

כך לדוגמא, ייצגנו בעל מניות בחברה שגם שימש כמנהל החשבונות שלה. אותו לקוח, אשר קיבל את משכורתו כנגד חשבוניות, פוטר שלא כדין. הגשנו תביעה לבית הדין לעבודה וטענו בה כי בין החברה ללקוח התקיימו יחסי עובד מעסיק. בעקבות הגשת התביעה לבית הדין לעבודה החברה כינסה אסיפת כללית על מנת להפקיע את מניותיו של הלקוח. בעקבות בקשה לצו מניעה והמרצת פתיחה שהגשנו לבית המשפט המחוזי, בית המשפט קיבל את טענותינו וביטל את החלטת הפקעת המניות. כמו כן, בית הדין לעבודה קיבל את טענותינו וקבע כי בין הלקוח והחברה התקיימו יחסי עובד מעסיק ופסק לזכות הלקוח סכום נכבד.

שגיא, במעבר חד, חברים מקבוצת הכדורגל בה אתה חבר, מספרים שהשמאלית שלך קטלנית יותר מהשמאלית של רוברטו קרלוס…

(צוחק) מחמיא לי, תודה. מילדותי אהבתי לשחק כדורגל. אנחנו משחקים פעם בשבוע עם חברים, זה כיף וחשוב לצאת מגבולות המשרד לחצות את קו אורות הניאונים, ולרוץ על הדשא כאשר הבלורית מתבדרת באור הזרקורים.

ואולי מסר קטן לסיכום!

התחושה שהצלחת להביא מחלוקת לידי פתרון בכלים משפטיים, באמצעות דיאלוג או בשילוב ביניהם, מסבה תמיד סיפוק ונחת. הליווי שלנו אינו מסתכם בהצגת המצב המשפטי בלבד, אלא גם במתן ייעוץ שוטף ללקוחות במקום העבודה לצורך מיצוי זכויותיהם, באופן שיאפשר להם אף להמשיך לעבוד ולאו דווקא לסיים את העסקתם.

 

תודה רבה לשגיא אשכנזי וענת טהון אשכנזי.

כתובת: דרואינוב 5 (בית כלל) תל אביב 63143  | טל: 077-2013690  |  דוא"ל: at-lawyers@013.net

אתר: www.at-lawyers.co.il

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן