סטודיו ארטיק דיזיין

שתפו את הפוסט

לפני קצת יותר מ 15 שנה החליט ערן יעקובי, אדריכל ומעצב פנים, לפתוח סטודיו בוטיק לעיצוב פנים. הסטודיו מתמחה בעיצוב חללים קמעונאיים ותערוכות מסחריות. גם מי שהעיצוב אינו קרוב לליבו, לא יוכל שלא להתפעם מהעיצובים הנפלאים.

ערן ארטיק עיצובים

אז מי אתם סטודיו ארטיק?

חבורה של אנשים שאוהבים ליצור ולשמח אנשים.

מה מבדל אתכם?

מעבר לעיצובים יוצאי הדופן שלנו ׁ(לדעת הלקוחות שלנו), אנו מאמינים שיש להעניק ללקוח חווית שירות מיוחדת. בתחום העיצוב חשוב להתייחס ללקוח לא רק מהיצירה עצמה. חשוב לנו להבין את צרכי הלקוח, את אופיו ואת הדברים שהוא אוהב. אנו מתאימים עיצוב עבור האישיות או החברה ולא לפי טרנדים, או טעמנו האישי, כך הלקוח נשאר עם תוצר על-זמני.

ספרו לנו על פרויקטים מיוחדים שעשיתם

עשינו המון פרוייקטים, בגדלים ובהיקפים שונים ובמגוון רחב של תחומים. אפשר להתרשם "בעין" גם באתר שלנו. כל אחד יכול להרגיש מיוחד, אבל גם לקבל השראה מפרוייקטים דומים.

על מה אתם עובדים בימים אלו?

בימים אלו אנו עובדים על פרויקט מדהים של עיצוב חלל תצוגה עבור חברת ריהוט הגן "גנים ושושנים" מטרת הפרויקט הייתה לייצר חלל תצוגה שימשוך ויעניין את הקהל המקצועי, בעיקר אדריכלים ומעצבי פנים. בהתאם, הרגשנו שיש לדבר בשפה שלהם ולייצר מתחם שונה ואקסקלוסיבי עם אלמנטים עיצוביים שלא רואים בכל יום. חלל מעורר השראה. בנוסף, רצינו ליצור חלל שיזמין את אנשי המקצוע להתארח יחד עם הלקוחות שלהם בנעימות, לכן הוספנו מתחמי אירוח מגוונים הכוללים בר אירוח, חדר ישיבות, גינת זן ועוד.

ארטיק-_-גיל-הלוי-גולד_-שושנים

איזה יופי. עושה חשק לראות עוד!!!

פרויקט נוסף שעשינו לאחרונה הוא עיצוב ביתן עבור חברת "SimilarWeb" הישראלית בתערוכת MWC בברצלונה, שהיא תערוכת המובייל הגדולה בעולם. התערוכה מארחת את הטובים והגדולים ביותר בעולם בתחום המובייל. הביתן שלהם היה צריך להתחרות בג'ונגל הביתנים והיה עלינו למצוא דרך לגרום להם להתבלט.

ארטיק-_-גיל-הלוי-גודל-_-similarweb

אתגר לא פשוט בכלל, אז מה עשיתם?

הצבנו את המותג במרכז, הביתן מורכב כולו ממשחקים עם נגזרות של הלוגו והצבעוניות שלו תוך שמירה על קווים נקיים ומודרניים. הרבה תאורה, הרבה מסכים והרבה כיף

אנחנו לא מאמינים בפשרות ועושים הכל כדי להעניק ללקוחותינו את המוצר השירות הטובים ביותר- לקוח מרוצה הוא מבחינתו ההצלחה האמתית. נשמח לעמוד לשירותכם!

סטודיו ארטיק: 03-5467623  marketing@artikdesign.co.il  

האתרים שלנו:  artikdesign.co.il / eydesign.co.il וגם בפייסבוק.
 

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן