סיט אין סטייל Seat in style – פרויקטים וריהוט בהתאמה אישית

שתפו את הפוסט

נדב, מה בעצם עושה החברה?

חברת Seat in style מייבאת, משווקת ומייצרת ריהוט לענף האירוח וההסעדה. אצלנו ניתן למצוא קשת רחבה של ציוד וריהוט באיכות גבוהה ובמגוון קולקציות.

החברה מייבאת מבחר גדול מאוד של דגמי ריהוט ייעודיים לכל חלל (פנים וחוץ) המאופיינים בנוחות וברמת גימור גבוהה.

מה היתרון היחסי שלכם?

היכולת לייצר ריהוט המותאם לכל לקוח, על פי צרכיו וזאת מעבר למכירת מוצרי מדף קיימים. הצוות המקצועי שלנו בעל ניסיון עשיר בייעוץ ומתן פתרונות לתחום המוסדי. אנו מכירים לעומק את בעיות התפעול והלוגיסטיקה בהם נתקלים בעלי מסעדות/אולמות/בתי מלון ואחרים, ויודעים למצוא פתרונות מעשיים עבורם.

אנו מתמחים בייצור דגמים פרקטיים לתפעול לוגיסטי מבלי לגרוע מיופיים. כך למשל, ברוב הכיסאות שלנו ניתן להחליף את גב ומושב הכיסא, ללא צורך בהחלפת גוף הכיסא. זה מוזיל עלויות עבור הלקוח ומאפשר לו לרענן את הקולקציה שלו מעת לעת וללא השקעה כספית גדולה.

אז מי בעצם הלקוחות שלכם?

בתי מלון, אולמות וגני אירועים, מסעדות ובתי קפה, בתי כנסת וישיבות, בתי אבות וחברות תעשייה ומסחר וכמובן אדריכלים ומעצבים.

רואים באתר שאתם מוכרים גם ללקוחות פרטיים

לעיתים רחוקות אנו מייבאים מלאים ממגוון פריטי ריהוט מעוצבים ומציעים אותם למכירה ללקוח הפרטי. אנו משתדלים לעדכן באתר ובדף הפייסבוק שלנו את המוצרים שניתן לרכוש בכמויות בודדות.

אגב, לאור הביקוש אנו עובדים ממש בימים אלה על הקמת חנות אינטרנטית למכירת מוצרים המותאמים לקהל הפרטי.

מה בעצם מבדל אותך מעוד הרבה חברות המציעות את אותו מוצר או השירות?

הדגמים שלנו ייחודיים רק לנו. כמו כן, הניסיון והקשרים הטובים וארוכי השנים עם הספקים שלנו בסין ואירופה מאפשרים לנו להציע מוצרים איכותיים במחירים נוחים מאוד, עם שירות ואחריות ארוכה.

תוכלו לתת דוגמא לפרויקט מוצלח שביצעתם לאחרונה?

אנחנו מאוד אוהבים אתגרים. ומאוד אוהבים ליצור מוצרים חדשים ומקוריים. בשנה החולפת היתה לנו הזכות לעצב כיסא מאוד מיוחד בשיתוף פעולה עם סטודיו לאדריכלות ירון טל. וכיום ישנם מספר אולמות אירועים בארץ המתהדרים בכיסאות אלו. בנוסף, לפני מספר חודשים נתקלנו במשב רוח מרענן כאשר נתבקשנו לספק עבור אולם אירועים במרכז הארץ ספסלי חופה יפיפיים במקום כיסאות, שהם כמובן הבחירה הסטנדרטית. מאוד אהבנו את המקוריות שבעיצוב.

ומשהו לסיום?

אני אוהב להיזכר בדבריו המשעשעים (אך המאוד נכונים) של מעצב העל ההולנדי מרסל וונדרס. כשהוא נשאל מה חשוב לו בעיצוב כיסא? הוא ענה: הישבן שלי. כי כדי להצליח לעצב כיסא מוצלח, צריך להבין ישבן טוב…

תודה רבה לנדב ארז, מנכ"ל "סיט אין סטייל".

ותרגישו נוח ליצור איתם קשר.

נדב ארז | טל: 050-7654256  | דוא"ל: info@novasedia.co.il |  אתר: www.seatinstyle.com

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן