סלמור גורו, המומחים במכירות

שתפו את הפוסט

סלמור גורו הוקמה מתוך אידאל לסייע לעצמאים, בעלי עסקים ויזמים למכור יותר. תפיסת העולם בה השירות או המוצר שלנו ״מוכר את עצמו״, או שמכירות משמע תיאור העסקה בפני הלקוח והמכירה תתבצע מעצמה – כבר לא נכונה לעידן בו הלקוח לפעמים יודע לא פחות מהמוכר. סלמור גורו מכשירה ומלווה גברים ונשים ממוקדי תוצאות להשבחת איכות המכירה שלהם, במתודולוגיה חדשה המותאמת לעידן הנוכחי בו יש הרבה נותני שירות על כל לקוח בודד.

noam

אז נעם, ציפור קטנה לחשה לנו שהסיפור האישי שלך לא שגרתי בכלל. למה דווקא בחרת ״בעולם המכירות״?

לא בחרתי, ״עולם המכירות״ בחר בי. בגיל 14 יצאתי לעבוד בשטיפת חדרי מדרגות לאחר שאבא איבד את כושר עבודתו בעקבות תאונת עבודה שעבר. בסיום כל יום לימודים באורט נתניה יצאתי לעבוד, כולל ימי שישי. שנתיים מאוחר יותר, בגיל 16, ״הקמתי״ את החברה הראשונה שלי. גייסתי חברים מביה״ס ואנשים מבוגרים לעבוד אצלי בשטיפה כשאני מכרתי חוזים לוועדי-בית של בניינים משותפים. הטלפון בבית שימש כמוקד שירות לקוחות (עוד לא היה טלפון סלולרי) והאופניים שלי היו שירות ההסעות של העובדים והעברת חומרי ניקוי לאתרים השונים.

נשמע מאוד יזמי, האם ראית עצמך כבר אז כמומחה במכירות?

ממש לא. רק רציתי להביא יותר כסף הביתה ולפנות זמן ללמוד מחשבים כי הבנתי שעתידי לא נמצא בדלי, המים והסבון. לימים, אחרי שהקמתי 6 חברות הזנק ועבדתי כ-13 שנה כסמנכ״ל מכירות בתאגיד אמריקאי בינלאומי, הבנתי עד כמה אני מבין את ״שפת המכירות״. הרגשתי ש״מכירות״ זה לא מקצוע אלא כישור הכרחי לכל מי שמתפרנס בכבוד בעולם המודרני, ביחוד לעצמאים ובעלי עסקים.

ובכל זאת, יש הרבה מומחים במכירות, מה מבדיל אותך מאחרים בתחום?

שאלה מצוינת, אני שמח ששאלת. הייתי עצמאי, הייתי בעל עסק קטן, הייתי יזם, הייתי שכיר בכיר ובשנים האחרונות אני עסוק בהגדלת סל המוצרים והשירותים של חברת הייעוץ שלי. מגיל 16, במשך 31 שנים כאיש מכירות, ליוויתי אלפי לקוחות מכל הסוגים והמינים. בארץ ובחו״ל, בהיי-טק ובתעשיות מסורתיות, במגזר הערבי, חרדי וחילוני, יהודים, מוסלמים, נוצרים ואפילו בודהיסטים. אני חושב שאין הרבה מומחים כמוני המביאים ערך מוסף כזה לתהליך הייעוץ, הליווי וההצמחה של הלקוחות שבוחרים בי.

תוכל לתת דוגמא ללקוח יוצא דופן שעבדת איתו?

בהחלט! נער בן 17, כנראה מאמן הכושר המוסמך הצעיר ביותר בארץ, הגיע אלי עם חלום להקמת חברה שתעזור לאנשים לקיים אורח חיים בריא ושווה לכל כיס. הוא ביקש סיוע בבניית מערך המכירות של מיזם חדש – תוכנית אימונים חדשנית בעולם אימון הרחוב. קבענו מספר פגישות עבודה בהן חידדנו את התועלות ללקוח, זיקקנו את הערך עבור המתאמנים אצלו ויצקנו תוכן לתבנית מערך המכירות ותסריטי השיחה ללקוחות פוטנציאליים. כשהתחלנו לעבוד יחד הוא אמר שאם יצטרפו 6 מתאמנים הוא יהיה סופר מרוצה. תוך שבועיים הוא פתח 4 קבוצות מלאות ומתחיל לגייס מאמנים נוספים שיעבדו איתו.

מרגיש נפלא, במי מדובר?

אז גילוי נאות. מדובר בעידן וקסר, הבן הבכור שלי ויזם בנשמתו. העבודה איתו במישור המקצועי ובכלל הייתה חוויה יוצאת דופן.

מי עוד הלקוחות שלכם?

כלל ביטוח, רשת רנואר, צים, טאוטר סמיקונדוקטור, בית אבות פאלאס, נטסורס, אגמים פתרונות סינון, חב' הביטוח הגרמנית אליאנס, סימנס, וכמובן יזמים, עצמאיים ובעלי עסקים שעובדים איתנו ונהנים מביצועי שיא במכירות.

ואולי מסר קטן לסיכום!

היכולת למכור טוב ומהר הוא הכלי הטוב ביותר שקיים:

  • לסגור כל לקוח שמתקשר בדקות ספורות ולהיות פנוי לבצע את העבודה לשמה הוא פנה אליך.
  • למנף כל פגישה מקרית למכירה.
  • להבין שלא כל לקוח מתאים לי ולפעמים עדיף "לפטר" לקוח מסוים.
  • להיות שקט שלא חסרים לך לקוחות – מי שמוכר את שירותיו בביטחון ובמהירות יכול להיות רגוע שתמיד יהיו לו לקוחות.

תודה רבה לנעם תמרי-וקסר, סלמור גורו.

נייד: 054-5893001 | דוא"ל: noam@sellmore.guru | אתר: http://sellmore.guru

בלוג: https://www.facebook.com/SellMoreGuru

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן