תעודת אחראיות לתוצאות, מתחילה מצוות מנצח

שתפו את הפוסט

Money-maker- גיוס, מיון, ליווי והדרכת אנשי מכירות

פגשנו את רוני קלטר, מנהל Money-Maker  העוסקת מזה 20 שנה בגיוס, מיון, ליווי והדרכת אנשי מכירות ונותני שירותים, באתנחתא של יום שישי וקיבלנו ממנו מספר טיפים שכל אחד חייב לקרוא ולהפנים.

תעודת אחראיות לתוצאות היא מתחילה עם צוות חזק

רוני, מה בעצם החברה עושה?

החברה מתמחה בגיוס כוח אדם בעיקר בתחומי המכירות והשירות, משלב הגדרת הצורך, דרך התאמתו לדרישות התפקיד וכלה בשלב הטמעת העובד במערכת.

החברה גם מתמחה במיון כוח האדם הנוכחי תוך מתן "ציונים" ליכולות העובד ועל פי מדדים ברורים. לאחר מכן הלקוח מקבל דו"ח מפורט הכולל המלצות מה לעשות, לשפר או להחליף.

כמו כן אנו מעניקים ליווי אמיתי, מעשי ואינטנסיבי לאנשי מכירות ונותני שירותים. והדבר האחרון הוא הדרכת מנהלים, אנשי מכירות ונותני שירותים.

אלו תכונות וכישורים נדרשים לדעתך כדי להיות עובד טוב?

זו שאלה קצרה עם תשובה ארוכה. אחד מ 'כללי האצבע' שאנחנו פועלים על פיהם הוא בדיקת 4 דברים מרכזיים: ידע, רצון, יכולות וניסיון. נשמע טריוויאלי אבל היום ניתן לבחון אפילו את מידת "הדחיינות" של העובדים.

לא הבנתי…

נניח שחברה מגייסת עובד שעל פניו מתאים מבחינת הכישורים והניסיון, אבל יש לו נטייה לדחות משימות ומטלות. במילים אחרות, עובד יכול להיות מצטיין בלימודים, בעל ניסיון וכישורים רבים, אבל ייתכן שלצד יתרונות אלו הוא בעל תכונות "שקופות" שקשה לאבחן בראיון עבודה או על בסיס נתוני העבר. ואז בסופו של דבר הוא עלול לא להתאים לאותה חברה. גילוי מאוחר משמעותו נזק לחברה. גילוי מוקדם זה רווח נטו.

שמתי לב שבאתר האינטרנט שלכם יש כפתור "שנו אווירה", וניתן להחליף צבעים!

(צוחק) האתר של Money-maker  באמת אינו אתר רגיל. כשהקמנו אותו שאלנו את עצמנו איך ניתן להיות באמת 'ידידותי' למשתמש דבר שגרם לנו לחשוב שונה ומחוץ לקופסא. וזה כולל המון התאמות אישיות שהלקוח יכול לעשות כדי להעצים את חוויית הגלישה. אני מבטיח שאם תמשיכו לגלוש באתר תגלו הפתעות נוספות.

אתם גם מדגישים שאתם נותנים מעין "תעודת אחריות"

לפעמים אומרים לי בציניות: "חשבנו שאחריות זה רק על מכשירי חשמל", אבל האחריות שלנו היא 'תכלס' ההצלחה של הלקוחות. בתקופה בה תחלופת כוח אדם גבוהה, הלקוחות רוצים לדעת שבחרו נכון. לפיכך האחריות כוללת: מבדקים המגדילים את הסיכוי להחלטה הנכונה,  ליווי צמוד לסיוע בהחלטות מורכבות,  וכמובן תשלום תלויי הישגים.

נהדר. תוכל אולי לסיים בסיפור הצלחה מהתקופה האחרונה?

אני זוכר שביום שישי, לפני מספר חודשים, כשהילדים כבר היו באוטו ובדרכם הביתה, התקשר אלי בבהילות מנכ"ל חברה מסוימת. הוא היה נרעש ולא הסתיר את מצוקתו מהיעדר אנשי מכירות ומאובדן הכנסות. מיד הרגעתי אותו, התחלנו לעבוד ותוך חודש מצאנו עבורו שני אנשי מכירות, ושניים נוספים מאוחר יותר. המנכ"ל העריך את הטיפול המהיר ותוצאותיו ותוך זמן קצר חיבר אותנו לכמה מהספקים שלו. אני תמיד אומר "יגעת ומצאת תאמין".     מה שאתה זורע עם לקוחותיך זה מה שתקצור .

רוני-קלטר-תמונה-2014

תודה רבה לרוני קלטר, מנהל money-maker

נייד:  0523-504060  |  אתר: www.money-maker.co.il  |  דואר אלקטרוני: info@money-maker.co.il

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן