שר יעוץ והדרכה – איכות, בטיחות וסביבה

שתפו את הפוסט

בקרת-איכות-שר-ייעוץ

תפסנו את רוברט סגל, מנכ"ל שר יעוץ והדרכה, לשיחה קלילה על איכות הסביבה, בטיחות, רגולציה ושאר ירקות. אז בין ישיבות במשרדי החברה, דיון בכנסת, פגישות עם לקוחות וסיור במפעל קיימנו שיחה מרתקת, והאמת שלמדנו המון דברים חדשים.

רוברט, מה בעצם החברה עושה?

החברה הוקמה בשנת 2003 ומתמחה במתן שירותי יעוץ ובפיתוח פתרונות הדרכה בתחומים שונים: ניהול איכות ושיפור תהליכים, בטיחות המוצר, איכות הסביבה, בטיחות ובריאות תעסוקתית ורגולציה בתחום המזון. אנחנו מספקים שירותים לחברות מובילות בתחומן ובמגוון ענפים כמו: מזון, בניה, כימיקלים, אלקטרוניקה, תשתיות, משרדי ממשלה ועוד.

אז איך התחלתם?

בשנת 2003 "נחתו" על מדינתנו הקטנה אירועים עוצמתיים כמו התרסקות מעבורת החלל קולומביה, המלחמה בעירק, שחרור ארבעת הישראלים שנחטפו על ידי ארגון ה-ELN בקולומביה, ואפילו ארנולד שוורצנגר פצח בקריירה חדשה. שותפתי שרון ראובני ואני החלטנו שאין זמן מתאים יותר להקים חברה לבקרה ואבחון תהליכים.

כיום אתם נחשבים לחברה מובילה בתחומה. מסקרן אם כיוונתם לשם כבר מתחילת הדרך?

בכנות, כבר בהתחלה רצינו להקים חברה שתתבסס על ערכים משותפים שהאמנו בהם כמו שותפות, יושרה ומקצוענות. האמנו שערכים אלו ישרתו כהלכה את לקוחותינו וגם נרגיש איתם הכי נוח.

הנהלת החברה החליטה לאמץ את תקן ניהול מערכת האיכות ת"י ISO 9001:2008 ואת התקן לניהול סביבתי ת"יISO 14001:2004.  למה הדבר כל כך חשוב היום לכל עסק או מפעל שנפתח?

אם כבר מדברים על איכות, אז בקרה היא רק חלק מזה. היום אנחנו יותר מנהלים איכות. כלומר מנסים לבנות תהליכים לפיהם לומדים איך ממש לתכנן מראש. אל תמתינו לרגע בו "הפיצה נשרפת" אלא תכננו את כל המהלכים כך שהפיצה לא תישרף. ואם היא כבר נשרפה, כדאי שתדעו כיצד  לטפל בבעיה ולמנוע חזרתה בעתיד.

נשמע קצת אירופאי מידי! איך אנחנו, הלקוחות הישראלים, מקבלים זאת?

(צוחק) תראו, כיום עסק מעוניין לייצר רווחים לאורך זמן, לחיות טוב בסביבתו ולהתמודד כהלכה עם צפיות לקוחותיו. לטעמי זו לא אופציה אלא כדאיות עסקית. כדי להתמודד עם זה אנחנו צריכים להרים מערכת לניהול תהליכי איכות השירות והמוצר של כל עסק ועסק ולייצר שביעות רצון והמשכיות מצד לקוחותינו. חוץ מזה נחסך כסף שהלך על כיבוי שריפות במקום לפתח תהליכים ארוכי טווח. אנחנו, כמו מרבית מהלקוחות שלנו, מאמינים בהלכת "נאה דורש נאה מקיים".

מעניין, תסביר בבקשה.

אנחנו עוברים את התהליכים האלו גם בעצמנו כדי שנהיה טובים, מכווני לקוח ושירותיים יותר. ואגב, הלקוחות שלנו שותפים כמעט לכל אירוע או תהליך משמעותי שאנו עוברים.

אנחנו מכירים אתכם מעל 10 שנים. אנחנו יודעים שטיפוח ההון האנושי ובחירת אנשים מיוחדים לחברה הוא דבר שאולי הכי חשוב לכם!!!

נכון, אחרי אבל רק אחרי רואי החשבון שלנו כמובן (צוחק). בחברה מעל 25 אנשי מקצוע מהמובילים בתחומם, המועסקים במשרה מלאה. לצוות זה ניסיון וידע מצטבר בהיקף חסר תקדים בארץ. אנחנו מרגישים שכל אחד מהעובדים הוא שותף בחברה ועושים הכל כדי שירגיש בבית.

תן לנו בבקשה לסיום סיפור או נקודת הצלחה שלכם?

חשוב לנו לקדם אצל הלקוחות שלנו את ערכי הניהול שלנו – מצוינות תפעולית, למידה והפקת לקחים, הטמעת תרבות פרו-אקטיבית ושיפור מתמיד. אני מרגיש שאנחנו מצליחים להטמיע ערכים אלו ואני משוכנע שנמשיך עם זה בעתיד.

תודה רבה לרוברט סגל, מנכ"ל שר יעוץ והדרכה.

טלפון:  09-7492232  |  אתר: www.2sher.co.il   |  דואר אלקטרוני: admin@2sher.co.il

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן