6 טיפים להתנהלות עסקית בתקופה מתוחה

שתפו את הפוסט

גיל-הלוי-גולד_-במצבים-של-טרור


טרור מטרתו להשליט פחד ודכדוך, והוא אכן מנסה משפיע על מצב הרוח הלאומי שלנו.

הפסיכולוגים ממשרד החינוך מסבירים כי קיום שגרה חשוב ונחוץ לביטחונם ותחושתם של ילדנו. ומה עם בעלי העסקים?

גם בעלי עסקים מרגישים כמובן השפעת המערכה. אמנם, לטוב ולרע, בעלי העסקים "התרגלו" לפעול במצבים קשים ומצליחים לשמור על שגרה "ועסקים כרגיל" בצורה יוצאת דופן. עם זאת, חלק בעלי עסקים, בענפים מסוימים, דיווחו על ירידה בהיקפי הפעילות, מורל ירוד וקשיים אחרים.

תקופה מתוחה וקשה כפי שאנו חווים בזמן האחרון אינה מחייבת דכדוך אישי וארגוני אלא יכולה להוביל אפילו לפריחה. זה נשמע קצת מוזר, אבל אם המצב יימשך זה זמן לצמוח ולעשות סדר בעסק. זה הזמן לנהל את המשבר העסקי ולא להיגרר לתוכו.איך עושים זאת? על ידי מגוון פעולות שבימים רגילים כולנו מזניחים:

גיבוש עובדים

מוצע לארגן לעובדים הדרכה משרדית מגבשת במקום נעים ובטוח. אפשר לקיים סדנת שירות, הדרכות הכוללות תכנים מקצועיים, רענון נהלים ועוד.

זה הזמן לפיתוח עסקי

לרוב העסקים אין זכות קיום ללא ניהול ופתוח עסקי. אם רצית לעשות פיתוח עסקי ושיווקי, אבל בהמולת העשייה היום-יומית דחית זאת לחודש הבא, אז זה בדיוק הזמן להתחיל.

שפרו את מערך הכספים

זה הזמן לבחון את תזרים המזומנים, את העבודה מול הבנקים, לוודא שהנהלת החשבונות מיושרת ומותאמת, לעשות אופטימיזציית עלויות ופעולות פיננסיות נוספות.

גלו גמישות לעבודה מהבית

ניתן להציע לחלק מהעובדים, כאשר אופי העבודה מאפשר זאת, לפצל את העבודה בין המשרד לבין הבית. יש תוכנות פשוטות, זמינות, וחינמיות המאפשרות נגישות מרחוק למידע העסקי במשרד. כך העובד מרגיש יותר בטוח בביתו ובחיק משפחתו, ובמקביל אין פגיעה בתפוקת העבודה.

נצלו את הזמן לסדר וארגון

זה הזמן לעשות סדר במלאי החברה, מבחינת ספירת מצאי וסדר כללי. זה הזמן לבחון את תמהיל ההזמנות ולשאוף להיות מדויקים יותר מבעבר.

שדרו אופטימיות

אופטימיות תמיד עוזרת, מיוחד היום, יש לה מימד חשוב לא פחות מהעבודה, מהדרך ומהגדרת מטרות ברורות.

 

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן