שיר ועינת נותנות טיפים לאירוע בלתי נשכח…

שתפו את הפוסט

עינת בר אילן ושיר ארגובי הן מפיקות אירועים "מלידה". לאחר שנות עבודה ארוכות כשכירות, הקימו בשנת 2013 את "דואט אוונטס" – בית להפקת כנסים ואירועים עסקיים ופרטיים.

תפסנו אותן בהפוגה מלוח הזמנים העמוס וניסינו לברר את סוד הצלחתן.

עינת בר אילן ושיר ארגובי הבעלים, של "דואט אוונטס"  בית להפקת כנסים ואירועים עסקיים ופרטיים.
עינת בר אילן ושיר ארגובי הבעלים, של "דואט אוונטס" בית להפקת כנסים ואירועים עסקיים ופרטיים.

מה גרם לכן להבין שאתן רוצות לצאת לעצמאות?

שיר: הבנתי שכל עוד אני שכירה בתעשייה, אתקשה להפיק פרויקטים המותאמים ליכולת ולתשוקה האמיתית שלי, וגם שרמת הגמישות בכל פרויקט תהיה נמוכה יחסית.

עינת: שנים ארוכות עבדתי כשכירה בחברה להפקת כנסים רפואיים והרגשתי מעין תקרת זכוכית ליכולת ההתקדמות שלי, האישית והמקצועית.

איך בעצם התחלתן ?

שיר: בתחילת הדרך היו לנו שני לקוחות נאמנים, ואיתם התחלנו להתקדם. לאט לאט הצטרפו לקוחות נוספים, והקשר שלנו עם כולם הוא אישי וקרוב.

אתן יכולות לשים את האצבע על הבדל אחד עיקרי ?

עינת: חברה משלנו מאפשרת לנו לבחור את הפרויקטים המתאימים לנו ביותר ולנהל אותם בדרך הנכונה ביותר עבור כל לקוח וגם עבורנו.

יש המון חברות להפקת אירועים, מה מיוחד בחברה שלכן  ?

עינת: כל כנס, אירוע או נופש הוא ה"בייבי" שלנו. אנו מטפחות אותו ומשקיעות את מירב זמננו ומרצנו על מנת שהתוצאה הסופית תהיה איכותית ומהנה.

יש חלוקת תפקידים מוגדרת בינכן  ?

שיר: אנו מאד שונות אחת מהשנייה וכל אחת נותנת את הטון בתחומים בהם היא חזקה. אני למשל שמה דגש על נראות הכנס, עיצוב אזור קבלת הפנים, התערוכה המסחרית ואולם ההרצאות, ארגון האירועים, ההופעות ושאר השמחות. עינת מצידה שמה דגש על החומרים המקצועיים שיועברו בכנס, ההיבטים התיירותיים, הטיפול במרצים ובמשתתפים.

השמועות מספרות שיש לכן אפילו כינוי…

שיר (צוחקת): אחד הלקוחות נתן לנו את הכינוי "מלח פלפל" ומאז הוא דבק בנו. אתם אמנם כבר מכירים אותנו, אבל אני משערת שמי שיעבוד איתנו בעתיד יוכל לנחש מי היא מי.

תנו דוגמא אחת לפרויקט יוצא דופן שלכן

שיר: אנו גאות בכל הפרויקטים שלנו, אבל השיא מבחינתנו, בשלב זה, הוא כנס בינלאומי שארגנו בחודש מרץ השנה. הכנס היה עבורנו קפיצת מדרגה. תקציב גדול, התחייבויות לספקים (מתחילים לעבוד על כנס כזה כשנתיים לפני שהוא מתקיים) וקבלת אשראי ארוך טווח מהבנק. כל זאת בסביבה בה כל אירוע בטחוני יכול לערער את ביטחונם של האורחים מחו"ל, ואף עלול לגרום לביטול הכנס.

עינת: הכנס היה הצלחה ענקית. הגיעו לארץ רופאים מ-14 מדינות שונות, שהדגישו שהכנס היה אחד הטובים בו הם השתתפו, וכי מעולם לא זכו לאירוח אישי וחם כפי שקיבלו בכנס הזה. שילבנו טיולים מושקעים בירושלים, מצדה וים המלח, ההרצאות המדעיות היו ברמה גבוהה, והאירועים החברתיים יצרו חוויה בלתי נשכחת.

שיר: עבורנו, מעבר להצלחה והכיף הגדול, יש כאן ציונות לשמה: כל אחד מהאורחים והמרצים שהשתתפו בכנס, הופך לשגריר של ישראל בעולם. בתקופה בה מרצים ישראלים מוחרמים באוניברסיטאות בחו"ל, "גייסנו" רופאים מובילים שתישאר להם, ללא ספק, פינה חמה בלב לישראל והם בוודאות יוכלו להשפיע על דעת הקהל בסביבתם הקרובה בעד ישראל.

אולי תוכלו לתת כמה טיפים ליזמים השוקלים להקים עסק משלהם

שיר: ככל שזה נשמע קלישאה, זה נכון. אם אתם חולמים על עצמאות ומאמינים בעצמכם ובמוצר שלכם, אין מה לחשוש. בנו תוכנית עבודה הכוללת תחזית הוצאות והכנסות, הציבו יעדים ברורים וריאליים, ואז תוך כדי תנועה תראו שהדברים מסתדרים. מצד שני, היו זהירים, דעו מה אתם מסוגלים בכל שלב ושלב, למען עצמכם ולמען הלקוחות שלכם. אל תיקחו התחייבויות שלא תוכלו לעמוד בהם.

עינת: הכי חשוב להבין שיש לך את היכולת להשפיע על ההצלחה או הכישלון בכל אירוע, כנס או פרויקט. בידך ליצור אפקט של "וואו" או להסתפק בסטנדרטי המוכר.

אז לסיום, תנו לנו 5 טיפים לאירוע בלתי נשכח

  1. לשמור על ההתרגשות ולהתייחס לאירוע של הלקוח כאילו זה אירוע פרטי שלך.
  2. לשלב בכל כנס לפחות דבר אחד חדש שלא היה בכנס הקודם – בנראות, באטרקציות, בעיצוב הבמה ועוד. גם אם המקום והמשתתפים אינם משתנים, החוויה תהיה אחרת.
  3. מומלץ לשלב בכל כנס הרצאה מרתקת שאינה קשורה לתחום המקצועי של המשתתפים, אלא נועדה לתת להם זווית ראיה אחרת והעצמה אישית.
  4. כדאי לשלב מימד של מדיה חברתית: כולם אוהבים לעשות "סלפי" והמשתתפים באירוע או בכנס ישמחו לצלם רגעים ולחלוק אותם עם אחרים. העלאת תמונות לפייסבוק, טוייטר, אינסטגרם במהלך הכנס יוצרת חוויה נוספת ומאפשרת חשיפה נוספת גם עבור החברה המארגנת.
  5. לתת את הנשמה ולהתייחס לכל אחד מהאורחים באופן אישי.

 

אתר:      www.duetevents.co.il

דוא"ל:    shir@duetevents.co.il  | einat@duetevents.co.il

ניידים:    054-4304045 (עינת)054-7871671 |  (שיר)

 

הרשמו לניוזלטר שלנו

פרסומים נוספים

דילוג לתוכן